Často kladené otázky

1.    Nakupovanie s iKlas


O iKlas
S radosťou Vám predstavujeme našu novú službu iKlas. Odteraz môžete okrem našich obchodov nakupovať aj v pohodlí vášho domova, cestou do práce alebo počas voľnej chvíle v práci, pri čakaní na úradoch alebo u lekára, jednoducho kdekoľvek a kedykoľvek. My za Vás vyberieme ten najčerstvejší a najkvalitnejší tovar podľa Vášho nákupného zoznamu, starostlivo ho zabalíme a doručíme ho k Vám domov alebo do práce.

Aké produkty nájdem na iKlas?
S iKlas máte na výber zo širokej ponuky čerstvých, trvanlivých a mrazených potravín, nápojov, drogérie, kozmetiky až po prostriedky pre starostlivosť o domácnosť. Produkty priebežne dopĺňame podľa Vašich požiadaviek, momentálne si môžete vybrať z viac ako 5 tisíc produktov a bude ich stále viac.

O Staromestskej Mäsiarni
Staromestská Mäsiareň je rodinná firma, ktorá garantuje čerstvé nebalené bravčové a hovädzie mäso, ako aj výrobky podľa pôvodných receptúr s použitím tradičných mäsiarskych noriem. Mäso je pôvodom výlučne zo Slovenska a všetky produkty sú bez alergénov a neobsahujú lepok. Staromestská Mäsiareň je jednoducho spojením vysokej kvality a tradičnej chuti. Nájdete nás iba vo Vašich potravinách Klas a na www.iklas.sk

Vyhľadávanie produktov
Produkty môžete vyhľadávať viacerými spôsobmi:
-    Prehľadávaním jednotlivých oddelení a používaním filtrov podľa kategórií alebo ceny
-    Zadaním časti alebo celého názvu produktu do vyhľadávača

Pridávanie tovaru do Nákupného košíka
Tovary pridávate alebo odoberáte do/z Nákupného košíka kliknutím na tlačidlá + alebo -, ktoré sú zobrazené pri každom tovare. Tovary môžete pridávať do Nákupného košíka pohodlne aj zo zoznamu „Moje obľúbené“ alebo z Vášho „Nákupného zoznamu“. Tovary sa pridávajú stále po jednom kuse alebo po gramoch, v závislosti od typu tovaru.

Môžem si kúpiť akékoľvek množstvo tovaru?
Z každého tovaru je možné kúpiť maximálne 24 kg alebo 24 ks.

Aká musí byť minimálna hodnota nákupu?
Minimálna hodnota objednávky je 15 €. Hodnota objednávky nezahŕňa cenu za doručenie.

Moje obľúbené
Máte obľúbené produkty, ktoré nesmiete zabudnúť kúpiť? Pridajte si ich medzi „Moje Obľúbené“. Je to veľmi jednoduché, stačí kliknúť na symbol ♡, ktorý je pri každom produkte v ľavom hornom rohu. Všetky Vaše takto označené produkty nájdete potom na jednom mieste, odkiaľ ich môžete priamo pridávať do Nákupného košíka, kliknutím na symboly + a – alebo ich môžete veľmi jednoducho vymazať znovu kliknutím na symbol ♡.

Nákupný zoznam
Nemíňajte svoj čas na hľadanie výrobkov, ktoré kupujete pravidelne. Vytvorte si „Nákupný zoznam“ a obľúbené výrobky si tam pridajte. Keď potrebujete nakúpiť, Nákupný zoznam jednoducho presuniete do nákupného košíka.

2.    Nákupný košík


Môžem pridať tovar alebo zmeniť objednávku po odoslaní Nákupného košíka?
Pridanie tovaru alebo zmena Vašej objednávky závisí od času, kedy si želáte Váš nákup doručiť. Ak sa chcete informovať ohľadom zmeny alebo pridania tovarov do Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše Zákaznícke centrum.

Môžem zrušiť objednávku po odoslaní Nákupného košíka?
Ak sa chcete informovať ohľadom zrušenia Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše Zákaznícke centrum.

3.    Registrácia a môj účet


Je potrebné sa zaregistrovať, ak chcem nakupovať?
Registrovanie Vaše nakupovanie uľahčí. Zaregistrovaním už nebudete musieť pri nakupovaní vypĺňať Vaše údaje, získate prehľad o svojich predošlých nákupoch, Vaše obľúbené produkty si môžete pridávať do Nákupných zoznamov alebo Vašich obľúbených.

Aká je veková hranica pre registráciu?
Na iKlas sa môže registrovať každý, pokiaľ máte menej ako 18 rokov, je nutné, aby na danej adrese po celú dobu trvania zvoleného času doručenia, bola prítomná aj osoba staršia ako 18 rokov.

Aké údaje sú potrebné pre registráciu?
Pre registráciu je potrebné vyplniť Vaše meno a priezvisko, telefónne číslo, emailovú adresu a heslo.

Na čo slúži Môj účet?
V časti Môj účet sú Vaše údaje, ktoré ste uviedli pri registrácii. Tu si môžete Vaše údaje podľa potreby upraviť, môžete pridávať adresy, kde si prajete doručovať Váš nákup a môžete si pozrieť Vaše nedávne nákupy.

Zabudol som heslo, ako mám postupovať?
V prípade, že ste zabudli svoje heslo, stačí kliknúť v časti „Prihlásenie“ na tlačidlo „Poslať znova heslo“ a my Vám obratom pošleme na Váš email odkaz, cez ktorý si viete vygenerovať nové heslo.

4.    Platba a ceny


Sú ceny na iKlas a v predajni rovnaké?
Ceny na iKlas a v predajniach Klas môžu byť odlišné v závislosti od práve prebiehajúcich akcií a kampaní.

Aká je cena doručenia tovaru?
Cena za doručenie Vášho nákupu je od 0,99€ s DPH. Viac informácii o cene doručenia nájdete na: https://www.iklas.sk/informacie/doprava

Ako funguje vracanie zálohovaných tovarov?
Zálohované tovary ako napríklad vratné fľaše môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni siete potravín Klas.

Čo znamená orientačná cena?
Orientačná cena znamená približnú cenu Vášho nákupu v čase pridávania tovarov do Nákupného košíka. Presná cena bude uvedená na doklade o zaplatení, ktorý Vám odovzdá kuriér pri doručení Vášho nákupu.
Rozdiel medzi orientačnou cenou a presnou cenou Vášho nákupu môže nastať v týchto prípadoch:
-    Ak je rozdielny dátum objednania a dátum dodania tovaru,
-    Pri niektorých tovaroch, ktoré sú účtované podľa váhy, je uvedená cena len približná. Ide hlavne o mäso a mäsové výrobky, syry, ovocie a zeleninu, ktoré v čase pridania do Nákupného košíka majú uvedenú len približnú váhu.

Spôsob platby za tovar
Za Váš tovar môžete zaplatiť priamo pri doručení platobnou kartou (debetnou alebo kreditnou: Master Card, Maestro, Visa), v hotovosti v eurách alebo stravnými lístkami (LE CHEQUE DEJEUNERTicket Restaurant a DOXX). Platba inými stravnými lístkami alebo rôznymi poukážkami nie je možná.

5.    Objednanie a doručenie tovaru


V akom čase mi doručíte tovar?
Konkrétny čas doručenia Vášho nákupu si môžete vybrať v Nákupnom košíku v časti Rekapitulácia nákupu a Doprava. Na výber máte jednohodinové časové intervaly, môžete si vybrať doručenie už od 3 hodín od odoslania objednávky.

Ako zistím, kde všade doručujete?
Doručovanie na Vašu adresu si môžete skontrolovať v časti Doprava a mapa dovozu.

Akým spôsobom prebieha doručenie nákupu?
Minimálne 10 minút pred doručením Vášho nákupu Vás bude kontaktovať kuriér na čísle uvedenom v objednávke. Nákup doručuje kuriér priamo k Vašim dverám, kde Vám nákup odovzdá. Kuriér nemá oprávnenie vstupovať do priestorov Vášho bytu alebo domu, pokiaľ ho o to vyslovene nepožiadate. Ak ste za nákup zaplatili online, vyžiada si od Vás len PIN kód pre overenie prevzatia nákupu. Ak platíte za nákup kartou pri preberaní nákupu, zrealizujete spoločne platbu a následne si kuriér vyžiada PIN kód pre overenie prevzatia nákupu.

Akým spôsobom si môžem skontrolovať doručený nákup?
Po prevzatí nákupu si prosím jednotlivé položky čo najskôr prekontrolujte. Kuriér nemá oprávnenie kontrolovať obsah Vášho nákupu. V prípade, ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k Vášmu nákupu, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Môže môj nákup prevziať ktokoľvek?
Kuriér odovzdá nákup Objednávateľovi alebo Príjemcovi uvedenému v objednávke a pre overenie si vyžiada PIN kód, ktorý sme Vám zaslali sms správou na telefónne číslo uvedené v objednávke.

Môžem zmeniť adresu doručenia po odoslaní Nákupného košíka?
Zmena adresy doručenia Vašej objednávky závisí od času, kedy si želáte Váš nákup doručiť. Ak sa chcete informovať ohľadom zmeny adresy doručenia Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše Zákaznícke centrum.

6.    Čo ak ...?


Čo ak kuriér mešká?
Minimálne 10 minút pred doručením Vášho nákupu Vás bude kontaktovať kuriér na čísle uvedenom vo Vašej objednávke. Vo výnimočných prípadoch, ak by mal kuriér meškať, budeme Vás kontaktovať z nášho Zákazníckeho centra.

Čo ak mi neprišla sms správa s identifikačným kódom na prevzatie nákupu?
V takom prípade kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Čo ak mi kuriér doniesol nákup ale nie som doma?
Pred doručením Vás kuriér bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli vo Vašej objednávke. V prípade, že sa nenachádzate na adrese doručenia a kuriér Vás ešte nekontaktoval, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Čo ak tovar z môjho Nákupného košíka nie je dostupný?
V prípade, ak tovar z Vášho Nákupného košíka nemáme na sklade, budeme Vás kontaktovať z nášho Zákazníckeho centra. Naši kolegovia zo Zákazníckeho centra sa budú spoločne s Vami snažiť nájsť podobný produkt.

Čo ak v doručenej objednávke chýba tovar, ktorý som si objednal/a?
Vaša objednávka je pred odovzdaním kuriérovi ešte raz starostlivo skontrolovaná. V prípade, ak v objednávke chýba Vami objednaný tovar, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Čo ak v doručenej objednávke iný tovar, ktorý som si objednal/a?
Vaša objednávka je pred odovzdaním kuriérovi ešte raz starostlivo skontrolovaná. V prípade, ak je v objednávke iný tovar, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Čo ak je v doručenej objednávke poškodený tovar?
Vaša objednávka je pred odovzdaním kuriérovi ešte raz starostlivo skontrolovaná. V prípade, ak je v objednávke poškodený tovar, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra.

Čo ak chcem vrátiť tovar, ktorý som si kúpil/a?
Akýkoľvek tovar, s ktorým nie ste spokojní, môžete vrátiť kuriérovi pri doručení Vášho nákupu. Ak chcete vrátiť tovar a kuriér už odišiel, kontaktujte našu linku Zákazníckeho centra a naši kolegovia vám poradia, ako máte postupovať.